25.10.05

kyllä se tästä...

Nyt olen jo paremmalla tuulella kuin eilen. Sähköposti alkoi pelittää iltapäivällä (tunti sen jälkeen kun olin purkanut kiukkuani palautteeksi...). Nyt on elämä taas raiteillaan. ;)
Ehdin tänään vähän jatkaa Hippy-ponchon virkkausta. Mutta on se vaan turkasen hidasta! Päätin myös hieman muokata mallia omille mitoilleni sopivammaksi ja lisäsin ketjusilmukkalenkkeihin yhden silmukan. Ja lisään ehkä vielä toisenkin. Ponchon helma ei näytä oikein kivalta jos se on kiristyneenä niin että reikiä ei edes näy.
Isäntä sanoi muuten eilen nähneensä jonkun naisen päällä myös "sellaisen haukiverkon". Siis verkkoponchon. Itse olen nyt pitänyt tuota musta-harmaasävyistä ponchoa pari päivää töissä ja ihan mukava ja lämmittävä se on. Ja mahtuu takin alle, vaikka siinä onnistuin jo kerran sotkemaan hapsut vetoketjuun.
Äsken koin myös vähän extremeä. Ei se sitä varmaan kaikille olisi, mutta minulle oli. Ajoin ensi kertaa ihan yksin isännän Chevyllä, siis pakettiautolla. Selvisin mä ihan kunnialla, mutta parkkipaikalla valitsin paikan kaukaa kaikista muista autoista. ;) Mutta on se vaan niin erilainen ajettava kuin Sierra millä normaalisti ajelen.
Päivän kuvaksi otin tämän meidän Santerista. Se ei tykkää olla tilkkutäkin alla, vaan päällä. Samasta paikasta nauttii myös koira. Kiva sitten kun vetäisee tuon peiton päällensä päiväunia varten; saa suuhunsa kivasti karvoja...

Ei kommentteja: