24.11.05

hyvää palvelua

Tuolla ompelukonejutussa mainitsinkin että koneeni langoitin (nippeli millä laitetaan lanka neulansilmään) on ollut rikki jostain elokuusta lähtien. Kauppias jolta ostin koneen myy vain eioota. Kuukausia on siis kulunut mutta langoitinta ei vain ole tullut.
Nyt sitten käsityömessuilla hoksasin kysyä Pfaffin osastolta, onko asia todellakin niin että niitä nippeleitä ei ole koko Suomessa. Kaksi kauppiasta heti sanoi, että molempien liikkeistä löytyy, mutta kummallakaan ei ollut mukana. Kysyin voiko lähettää postissa jos maksan siellä. Ja niin sovittiin. Myyjä näytti mulle kuinka voin sen itse vaihtaa. Nippeli saapui sitten eilen (en vielä ehtinyt edes odottaa) ja sain sen vaihdettua:



Annan siis tässä yhteydessä positiivista palautetta sen lähettäjälle, Kangas ja Kone Partaselle.

Ompelukoneeni myyjää en mainitse, mutta ihmettelen itsekseni sitä palvelua. Jos kyseinen kauppias olisi halunnut todella palvella, hän olisi voinut tiedustella muista liikkeistä ja toimittaa sen osan minulle.

Positiivinen palaute myös PiikkoPirralle. Kysyin messuilla heiltä erästä asiaa ja lupasivat selvittää ja vastata sähköpostitse. Vastaus tulikin jo tiistaina.

Jotenkin sitä on vaan huonoista kokemuksista tullut niin skeptiseksi että todella ilahtuu kun joku muistaa lupauksensa. Liian usein asiat jää vain ilmaan roikkumaan.

2 kommenttia:

Lape kirjoitti...

vielä löytyy palveluakin, kun kysyy ;) Huomasin itsekkin, että ko jutska voi olla arka rikkoutumaan, metalli lenksu on niin pikkunen... vaihettiiks siihen koko langoittaja vai osa vaan??? kyselee kaikesta kiinnostunut Lape ;)

kuttu kirjoitti...

Vaihdoin vain tuon valkoisen muoviosan, missä se pieni metallinippeli on sitten kiinni. Se muovi siitä napsahti poikki kun sormi osui siihen ommellessa.
Uusi osa tuli isompana, siinä oli pystyssä oleva metallinen kiinnitystankokin mukana, mutta sen muoviosan sai siis irrotettua siitä.