1.12.05

lankaa



Alankohan mä jo olla toivoton tapaus...? Ostin siis 6 kerää Teddyä. Tarkoitus oli ostaa viisi, mutta kassalla huomasin että oli tullutkin yksi liikaa. Otin sen sitten kuitenkin.
Palelsi töissä taas tänään niin kovasti että päätin verkkoponchoa paksumman lämmikkeen olevan tarpeen. Löysin netistä yhden kivalta vaikuttavan poncho-ohjeen ja sitä silmällä pitäen ostin sitten lankoja. Novitalla venyy ja paukkuu Teddyn toimitukset, mutta kyläkaupassa oli vielä tuota mustaharmaata poistoväriä jonkin verran. En kauheasti pidä tuosta väristä, mutta menee se paremman puutteessa. Ja kun hintakin oli normaalia halvempi (3,50) niin en mä valita.
Mutta totta puhuen mä en kyllä käsitä koska mä ehdin tekemään sitä... On muutama juttu kesken ja joku vielä aloittamattakin mitä olen päättänyt ennen joulua tehdä.

1 kommentti:

Meeri kirjoitti...

Pikkuhiljaa ja salakavalasti sullekin valkenee, miksi minulla on niin monta työtä kesken... Neuleita pitää olla useita yhtä aikaa :D