13.1.06

hyvä selitys

Nyt onkin tapahtunut jotain ennenkuulumaton, kun blogini on ollut päiväkaupalla päivittämättä. Eikä nytkään tule kuvia. Mutta on mulla sentään hyvä selitys asialle. Hankittiin nimittäin uusi tietokone ja sen myötä olen siirtymässä Linux-maailmaan. Kaikki on uutta ja ihmeellistä ja isäntä asentelee palikoita pikkuhiljaa.
On tämä viikko muutenkin ollut yhtä menoa, kun kansalaisopistotkin alkoivat.

Hiukan olen menojen välillä ehtinyt käsitöitä tehdä. Taikajakun ensimmäinen hiha on nyt valmis. Ompelin myös sivusaumat jo ja sovitin päälleni. Mutta vähän petyin, minun kroppani ei ole oikein tuohon malliin sopiva. Hartiat ja rintavarustukset ovat liian suuria. No, katsotaan nyt. En mä sitä jakkua kyllä purkamaan ala, kyllä se kotona menee kuitenkin. Siis kun sen toisenkin hihan nyt saisi valmiiksi.
Tein myös hahtuvasta toisen korvaläppäpipon, mutta se ei ole vielä käynyt pesukoneessa. Monet ihmettelivät noita punahilkka-pipon kissankorvia ja nyt minä vasta osaan kertoa niiden salaisuuden. Päättelin sen pipon nimittäin oikealta puolelta kolmella puikolla. Kun sauma jäi siis päälle, se terävöitti myös niitä korvien kärkiä. Nyt tähän toiseen pipoon tein päättelyn nurjalle puolelleja kärjet ovat paljon pyöreämmät.

Noita äidiltä saamiani lankojakin olen kerinyt, mutta kahta vyyhtiä enempää ei voi illassa keriä, käsi ei jaksa tuota kerintälaitteen veivaamista. Neuloin vihreästä pienen koetilkun jonka aion heittää pesukoneeseen kunhan ehdin.

Eilen kävin ostamassa 3 kerää lankaa ja kirjakaupan alestakin lähti pari kirjaa mukaan. Mutta niistä myöhemmin lisää kunhan saan niistä kuvankin.

Ei kommentteja: