13.7.06

sukat + hame

Sain taas valmiiksi yhdet sukat. Lanka on sinikirjava Anchor Magicline, täyttä puuvillaa siis. Neuloin kolmosen puikoilla vaikka kerässä näkyy olevan puikkosuositus 4,5. Aivan ihanat sukat! Tykkään väristä erityisesti ja puuvilla materiaalina on varsinkin näin kesällä ihana. Ihanaa oli tietysti myös se, että noin paksusta langasta ei valmistuminen kauaa kestänyt. Lankaa meni kolmatta kerää.

Tässä poseeraan siis ne jalassa. Ja päälläni on myös tämänpäiväinen ale-löytö josta olen oikein onnellinen. Olin jo muutama viikko sitten sovittanut tuota hametta kaupassa, mutta en raaskinut normaalilla hintaa ostaa. Tänään kyseisessä kaupassa alkoi vaateale, joten pieni toive mielessäni suuntasin kauppaan. Ja toiveeni täyttyi, hameen hinta oli laskenut 10 euroa ja löytyi vielä sopiva kokokin.
Nyt vasta kuvaa katsoessa hoksasin, että tuo K-kirjainhan sopii mulle oikein hyvin. K = kuttu. No joo, oikeesti se tietysti tarkoittaa Kaffea.
Näytän tuossa kuvassa hiukan kääpiöltä, mutta en halunnut esitellä kuvassa epäolennaista eli sääriäni...

Yksi päivä enää töitä ja sitten alkaa LOMA! On sitä odotettukin. Saa vaan nähdä miten jaksan olla huomisen vielä töissä. Voipi olla että täytyy ottaa iltapäivä pekkasvapaata... Mitään suurisuuntaisia lomasuunnitelmia ei vielä ole. Muutamassa tilkkutyönäyttelyssä on tarkoitus käydä ja tietysti sitten loman loppupuolella on Farmari-maatalousnäyttely. Jotain reissua on alustavasti suunnitteilla, mutta ei vielä lukkoon lyötynä. Bloggailusta en aio lomailla, joten kuulemisiin!

4 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Ihanaa lomaa! Ja noi sukat on just mun väriä! Miten niin tykkään sinisestä???

Satu kirjoitti...

Ihana hame.Ja sukatkin on hienot. Tuu moikkaan Farmarimessuilla, jos kerkiät =)Oon siellä töissä kaikki neljä päivää.

Tellu kirjoitti...

Hienot kesäsukat, mulla on tuota lankaa varastossa, hyvä idea. Mokka- ja nahkatakkeihin liittyen, minä taas löysin pinkin (tai ruusunpunaisen) mokkableiserin ja sain alehinnasta vielä 10 e pois, kun hiassa oli pieni tahra (ei haitta). Kaustisen Taitoshopissa oli hienoja ne pienet paperilankaryijyt (neliöt) ja paperinarusta neulotut paneeliverhot, mutta en ostanut. Antoisaa kesälomaa!

Vanilla kirjoitti...

Mä en saanut töistä puhuttua kuin torstain vapaaksi farmari-viikonloppuna. Viimeksi vietin siellä koko 4päivää aamusta iltaan, nyt jää vain tuo yks päivä. Jos meillä on esittelijäkortteja tarpeeksi, niin voin ennen ja jälkeen töiden yrittää ehtiä tunniksi tai pariksi, niin lyhyestä ajasta ei kannata maksaa.