13.9.06

lisää kivaa postia!

Enpä meinannut uskoa silmiäni tänään kotiin tullessa. Posti oli kiikauttanut laatikkoon peräti kaksi pakettia!
Tätä ensimmäistä tiesin odottaakin, mutta sisältö oli yllätys. Arvasin lähimmäksi Santtumaarian lankamäärän ja siitä tuli palkinto joka on aivan ihana!

Paketista löytyi 2 kerää keltaista Cataniaa, bambuiset 2,5 mm puikot joista toinen 40 cm pyörö ja lyhyet sukkapuikot. Ja myös suklaalevy josta jo puolet hävisi isännän suuhun. Nuo lyhyet puikot on just sellaiset mistä olen haaveillut, aion kokeilla niitä vielä tänä iltana tiimalasikantapään tekemiseen.
Kiitos Santtumaaria!

Mutta toinen paketti oli ihan yllätys! Sainhan eilen salaiselta neuleystävältä paketin, mutta tässäkin oli lähettäjänä SNY. Lähetyspaikka on kuitenkin eri. Veikkaanpa että nyt on ollut asialla joku ihana enkeliystävä joka on halunnut ilostuttaa minua elokuun täyttymättömien odotusten edestä. Ja onnistui hienosti! Aivan upea paketti. Suuren suuret kiitokset Sinulle joka tämän lähetit!

Paketista löytyi siis 2 vyyhtiä ihanan tuntuista Ruskovillan silkki-villalankaa. Tuo on ihan uusi tuttavuus minulle, en ole aiemmin edes nähnyt tuollaista. Ja pikkuinen onnen enkeli vihjaa sekin että asialla on todellakin ollut enkeli.

Arvatkaa olenko onnesta soikeana tällaisen postitulvan jälkeen? :D :D

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Hauskaa, että silkkivillalankapaketti miellytti. Tulet saamaan lähiaikoina myös etanapostikirjeen, jossa koetan selvittää asioita.

T. SNY:n musta lammas

P.S. Olen palauttanut saamani paketit minulle arvotulle neuleystävälle.