4.7.07

meemi ja kesäkuulumisia

Aika on hurahtanut taas siivillä enkä ole saanut blogattua, kun aina on ollut jotain muuta puuhaa. Nyt Tellu heitti meemillä, joten vastaanpa siihen nyt ensiksi.

Eli haasteenahan on kertoa itsestään 7 faktaa. Tässähän niitä tulee:
1. Olen 33-vuotias.
2. Olin naimisiin mennessäni 18-vuotias ja keväällä vietimme rakkaan mieheni kanssa 15-vuotis hääpäivää.
3. "Biologinen kelloni" taitaa olla epäkunnossa. ;)
4. Olen nyt reilut 20 kiloa kevyempi kuin pari vuotta sitten.
5. Olen nautiskelija; vältän epämukavia asioita viimeiseen asti.
6. Olen uskossa.
7. Haaveilen kärrytteleväni joskus omalla ponilla.

Tähän pitäisi haastaa seitsemän bloggaajaa mukaan, mutta heitänpä haasteen ihan kaikille jotka tätä lukevat eivätkä ole vielä tähän meemiin vastanneet. Jätä viesti kommentteihin jos otat haasteen vastaan!

Ja sitten niitä kesäkuulumisia.
Juhannus oli ja meni. Juhannusaattona pääsin maastoratsastukselle ja sen jälkeen veimme hevoset järveen kahlaamaan. Se oli minulle ensimmäinen kerta hevosen kanssa järvessä ja oli kiva katsoa miten hepat räiskytteli vettä jaloillaan selvästi nauttien. Tällä kertaa ei siis menty kunnolla uimaan, mutta ehkä sekin on vielä joskus edessä.
Juhannuspäivänä käväisimme konferenssissa Keuruulla. En ole oppinut lapsena käymään millään hengellisillä kesäjuhlilla ja se väentungos on hiukan ahdistavaa. Siksi yhden päivän vierailu juhlilla riittää minulle oikein hyvin. Monet tutut ovat konffassa monta päivää, mutta itse en ole siellä koskaan ollut muutamaa tuntia kauempaa.
Viime viikon perjantaina harjoitimme ekumeniaa käytännön tasolla ja kävimme evankeliumijuhlillakin. Sattuivat olemaan nyt niin lähellä ja siellä oli esiintymässä HB -niminen bändi jonka tahdoimme nähdä ja kuulla livenä. Tässä kevään aikana ollaan isännän kanssa tykästytty HB:n musiikkiin ja siksi tätä tilaisuutta ei malttanut jättää väliin. Siellä esiintyi myös the Road, jota diggailin joskus 17-kesäisenä. Ihan veikeää oli kuulla sitäkin pitkästä aikaa. Tässä HB lavalla.

Illalla oli vielä iltamessu ja päästiin näkemään komia kirkko sisältä ensimmäistä kertaa. Ja olihan se komia! Oli aika elämys kun kirkon täysi ihmisiä lauloi "Soi kunniaksi Luojan".


Viime lauantaipäivän vietin taas tallilla. Olikin jo hetki siitä kun olen viimeksi ollut siellä koko päivän ja kummasti sitä jo kaipasi. Auttelin heppojen laittamisessa tunneille ja yhtä talutinkin jonkin aikaa. Siivoilin tallia ja kuljetin hevosia laitumen ja tallin välillä. Aamulla säätiedotus lupasi sadetta, mutta niin vain kävi että illalla huomasin polttaneeni olkapäät auringossa. Mutta päivä oli oikein mukava ja sain taas uusia kivoja kuvia Nemo-varsasta. Se sitten osaa olla söpö!


Kuten arvata saattaa, mitään käsitöitä en ole valmiiksi saanut. Mulla on nyt se onnellinen tilanne, että pääsen töihin isännän kyydissä ja voin tehdä matkoilla jotain. Nyt on siis se salomoninsolmujen virkkaus mukana koko ajan, mutta aina sitä ei vaan jaksa tehdä. Ja minä kun joskus oikein haaveilin tästä, että saisi työmatkat käyttää käsitöihin eikä tarvitsisi itse ajaa! Nyt kun se on mahdollista, tulee kuitenkin usein vaan katseltua tuttujakin tutumpia maisemia.

Edit: Mikskähän ihmeessä Blogilista ei suostu ymmärtämään, että blogini on päivittynyt... Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

3 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Itse olen menossa Herättäjäjuhlille lauantaiksi. Toisaalta pidän siitä väkimäärästä, mutta kyllä ainakin kirjakaupan jonossa hermostun niihin kiilaaviin mummoihin. Yhtenä vuonna jonotimme kaveriporukalla illan gospelkonserttiin, ja eräs sakista tokaisi: "Jos mä olisin mummo, mä istuisin jo tuolla eturivissä." En ole ikärasisti, mutta on kurjaa tulla kiilatuksi kyynärpäillä sivuun...

Blogilista on typerehtinyt viime kuukaudet. Todennäköisesti se näyttää tämän sinunkin blogisi päivittyneeksi vielä 2-3 kertaa uudelleen ennen kuin uskoo että olen käynyt tämän jo lukemassa!

talikko kirjoitti...

Tein ton meemin.

Anonyymi kirjoitti...

Onpa ihana